Dålig uppdatering här.

    2010-01-27 / 09:18:54 Publicerat i Zilla & jag  
Igår kväll gick jag & Zilla på en promenad med Louise å hennes Baloo å Ludde.
Ludde å Zilla fick vara lösa, busa lite... Tror det kan behövas, blir nog lättare på freestyle träningarna framöver om dom har fått hälsa på varandra ordentligt.
Var helt slut när jag kom hem, men gud så härligt det var att promenera.

Idag är en ny dag och jag är trött som bara satan. Igår klev jag upp kl sju och var jättepigg, men inte idag när jag sov till åtta. Det måste handla om att jag ska till arbetsförmedlingen. Det är INTE roligt må jag säga...
Gillar inte att behöva gå dit, vara bland en massa skumma människor.

Näe nu återgår jag till kaffet och hoppas på att jag vaknar lite grann iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0