Ännu en ny dag.

    2010-01-03 / 10:02:39 Publicerat i Zilla & jag  
Igår blev det en kväll jag inte alls planerat. For iväg till en fest där Linda befann sig. Jätte trevligt folk som jag träffat tidigare också. Superduper underbara Maria och hennes vänner. Ett kanonroligt gäng.
Tog det hyfsat lugnt, kände att ja ville orka upp idag å städa. Vid halv tolv tiden eller nåt sånt kom Håkan å hämtade mig. Å jag for hem å la mig å surrade en massa med Håkan.
Kände mig riktigt pigg vid sju imorse, dock torr i käften men annars helt prima...

Men nu ska jag ta å gå ut me Zilla---
Kommentarer
Postat av: Maria

Det var jätte skoj att du kom du med:) du är världens gulligaste..

2010-01-07 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0