Ännu en bra dag.

    2010-01-04 / 16:00:06 Publicerat i Zilla & jag  
Känns som jag bara haft bra dagar detta år. Jag har känt mig så lugn i själen, och känt hur bra jag mår. Nu tar vi inge mer skit.

Fick lite smyckesdelar på posten idag, har gjort ett armband. Jättemycket pilla, men helt klart roligt.
Fick även mina tv-serier jag beställde för ett tag sedan. Perfekt. Då har jag något att fylla mina dagar med.

Suttit barnvakt åt Robin idag, som är sjuker. Tycker barna inte är nåt annat än sjuk, men nu bör det väl vända tycker jag.
Skall sitta imorgon med. Sen efter det skall jag iväg på en grej, så imorgon har jag dagen fylld.
sen har jag onsd å framåt till att se på alla mina serier :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0