Winter

    2010-02-12 / 09:39:08 Publicerat i Zilla & jag  
Snart, eller... om ett tag är det ju påsk.
Och vad ska jag göra då tro? Jo, det jag gjort de senaste åren. Fara upp till Kiruna.
Denna gång blir det annorlunda. Min fina mamma och hennes karl skall åka och jag följer med dom.
Så iår blir det inte Soppero, kommer känns hur skumt som helst. Men det blir roligt. Vi ska vara hos världens bästa moster å hennes familj. Även åka till mormor och lite sånt. Ska bli jättekul. Det allra bästa, som jag fick veta idag, är att min underbara kusin Caroline ska vara ledig. Först var det tänkt att hon skulle jobba hela påsken, men icke. Jag är lycklig. Blir alltid så glad i hennes sällskap. Zilla ska såklart också följa med. Vet inte om Håkan följer med, det beror på hur han måste jobba osv. Pengar måste man ju få in...
Längtar jättemycket iaf.

 

 

Halv ligger i soffan nu, med en kopp kaffe och tar det lugnt innan pappa kommer å hämtar mig. Hann inte med allt igår, då han skulle till Sundsvall. Hans protes hade gått sönder, igen. Och den behöver han ha hel när han skall hem. (det känns fel, konstigt å säga hem..... han är ju hemma?! Men... till Kiruna då)
För er som läser min blogg, men inte vet... Han blev riktigt sjuk 2008, låg nedsövd i en vecka, hade bakterier i kroppen som åt upp hans hand därav fick han amputera sin högerhand. Hade läkarna gjort rätt från början, hade hans hand varit kvar. Så idag har han en protes och det fungerar så bra som man kan vänta sig. Han kan ju aldrig göra som han gjort förut med höger, men han kan åtminstone använda den till något!
Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Hihihih, Azi lägger sig ibland PÅ mina kuddar så jag får sova på andra sämre kuddar :)

2010-02-12 @ 15:41:20
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: caroline

ååå, jag längtar så himla mycket :D vi kommer ha så mysigt! Hoppas d blir finfint väder. Jäklar vi kommer stekas uppe på fjället! Ge oss påsk nu!! :D kram kusin <3

2010-02-12 @ 19:27:48
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0