Water

    2010-02-19 / 22:41:54 Publicerat i Zilla & jag  

Sitter här å väntar på att matchen mellan Sverige å Vitryssland ska sluta så jag kan få se klart på filmen jag började se på.
Det är absolut inte jag som vill se den här matchen. Utan min älskling. Det är såna här gånger jag önskar att vi hade två tv-apparater.
Tur att detta inträffar så sällan. OS för mig är Onödig Skit.

Imorgon är det en fullproppad dag. Skall köra lite bil när Stig har tid för mig. Efter det är det bara att börja fixa sig, plocka ihop lite grejjer åt Zillen. Å sen dra å lämna henne hos Håkans kusiner, sedan blire 50årskalas.
Om jag känner mig själv rätt, kommer jag nog vara hemma i bra tid och ha varit iväg å hämtat hem Zillen. Vet inte om jag kommer klara av att sova här hemma utan henne. Men det återstår att se... Kan ju faktiskt vara skönt å sova ut en morgon också.. Speciellt nu när det är så fruktansvärt kallt ute.

Neee, nu skall jag återgå till Treasure Time! på facebook..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0