Sunday

    2010-02-21 / 13:08:49 Publicerat i Zilla & jag  
50 års kalaset var helt okej igår.
Vi fick smörgåstårta och alkohol.
Jag hade två rök-kompisar. Tack å lov.
Födelsedagsbarnet fick dra ut med snöslungan mitt i allt när Håkans kusins pojkvän fastnat precis nedanför. Det drev nåt så otroligt där. Det var knappt att vi kom upp när vi anlände kalaset.

Zilla är hos Håkans andra kusiner än, jag vaknade runt sju halv åtta av ren vana. Men ingen Zillen. =(
Nu vill jag att Håkan ska ha lust å köra så vi kan åka å hämta henne.
Skall även prata lite med hans kusin E om hon har lust å träffas någon dag och utbyta lite idéer när det gäller smyckestillverkning.

Näe nu skall jag njuta av mitt kaffe.
Kommentarer
Postat av: Maja <3

´sv: det låter riktigt bra :) !



2010-02-22 @ 07:37:53
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0