Snow

    2010-02-11 / 09:07:02 Publicerat i Zilla & jag  
En ny härlig dag. Ser att det snöar ute, undrar om vi nånsin kommer få vår och sommar....
Tänkte komma med ett litet inlägg innan jag är borta ett par timmar. Skall strax ut med min älskade Zilla, dricka några koppar kaffe och vid kvart i tio blir jag upphämtad av pappa.
Ja, han är i stan nu. Vi skall till soptippen med skräp som jag rensat hemma hos honom, sen skall vi packa det allra sista.
Han tar flyttlasset på lördag tror jag och åker till Kiruna. Det är dit han ska flytta.

På måndag skall jag börja nån sån här kurs/utbildning genom arbetsförmedlingen. Taktik heter det. Är inte ett dugg sugen, men jag försöker vända det till något positivt. Så jag inte går igenom den kursen med missnöje.
Verkar vara trevliga "kontaktpersoner" där. Det är ju bra. Sen att resten av gruppen är 40-plus är bara bra. Jag är underlig, men jag trivs bättre i det umgänget. Tycker att äldre personer har så mycket mer att ge än vad en som är i 25 års åldern idag. Dom har så mycket mer i bakfickan, mycket mer att dela med sig. Kanske kan det bero på att jag själv har så mycket att dela med mig trots jag bara är 25 år. Jag vet inte.

Måste ta tag i min kamera någon dag, har två fester samt lite bilder på maten igår, och det jag fick i paketen häromdagen. Måste ju visa upp det här i min snygga blogg.

Näe, ut med Zilla var det. Så jag hinner med mig idag.
Kommentarer
Postat av: Anna

alla 40+ har inte något att ge, de finns dem som inte verkar ha lärt sig ett skit förutom att sitta och gnälla på allt och alla hela tiden. Utan att förstå på vad eller varför dem gnäller egentligen. Det är såna där klimakteriekärringar som egentligen inte är i klimakteriet men beter sig som att dem vore de.

2010-02-11 @ 11:28:33
URL: http://www.zparriz.se
Postat av: Maria

Du är väldigt mogen och har varit det i flera år så det kan ju vara därför du trivs bland oss äldre:)

Det kan vara en anledning till varför du känner dig hemma liksom..

2010-02-13 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0