Painful

    2010-02-15 / 10:33:28 Publicerat i Zilla & jag  
Idag börjar jag på Taktik. Kl 13.00 samlas vi. Antar att det inte är en längre dag idag. Hoppas det iallafall. Har ont i magen idag =(

Före det måste jag hinna till arbetsförmedlingen och lämna in papper, förhoppningsvis har jag även fått avi för att hämta ut mina hörlurar. Jag hoppas, jag hoppas. Vid halv fem är det teori på körskolan, men är inte säker på om jag ska gå på det ännu.

I december började jag med mitt körkort. Äntligen. Har inte pratat så högt om det. Mina närmaste vet om det. Det går bra iallafall. Kommer nog inte uppdatera om just det så mycket i bloggen. Tycker inte att det är en stor grej.

På lördag ska jag & Håkan på 50-årsfest ute i Häggdånger. Kan bli riktigt nice. Det är Håkans morbror som fyller 50.

Nu ska jag ta och fortsätta med Treasure Time på facebook och sen fixa mig lite grann.

Våra gamla katter Vilda & Silje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0