Insight

    2010-02-26 / 18:32:14 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag helg. Jag tänker njuta till fullo.
Veckan som kommer, ska bli otroligt intensiv.
En vecka som kallas Insiktsveckan.
Jag tror att det är något jag kommer ha nytta av framöver.
Tror det kan bli blandade känslor.
Vi skall främst arbeta med oss själva. Få självinstikt, självkänsla.
Förstå varför vi är som vi är. Varför vi reagerar som vi gör. Vad som ligger bakom.

Ja, det kan bli riktigt intressant faktiskt. Ser framemot det. Däremot är jag rädd att det skall bli för mycket. Jag har haft huvudvärk nu 4 dagar i sträck, och jag är helt övertygad om att det handlar om att jag omedvetet anstränger mig. Jag spänner käkarna, det känner jag åtminstone, jag kan inte sitta still, ryggen värker och antagligen anstränger jag mig för att höra alla tydligt. Ja, det är otroligt påfrestande....

Näe, nu äre How I Met Your Mother, säsong 3.
Serienörden intar sittläge i skönsoffan!
Kommentarer
Postat av: sofiaw

men du, tänkte på en sak. kanske ska du testa att ha tsptolk, då slipper du att anstränga dig så mycket? (att höra). då kan du bara koncentrera dig på tolken istället?

och jag tror också att det kan bli intressant. man får veta mycket om sig själv! kan vara lite skrämmande... ;)

2010-02-27 @ 15:47:48
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0