Innehållsrika samtal

    2010-02-09 / 21:13:55 Publicerat i Zilla & jag  
Anna påpekade, eller, hon sa att våra samtal de senaste dagarna på msn har inte innehållit mycket.
Förstår inte vad hon menar?!
Det kan ha sett ut så här:

maliiin. säger:
telefonen ringde  
min telefon går varm nu för tiden  
Anna säger:
jaa  
maliiin. säger:
hehe
Anna säger:
^^
nee nu har jag nog läst klart för idag  
maliiin. säger:
hehe, okej

Okej. Jag kan nog kanske hålla med henne.
Men jag har varit off, säger Anna iaf.
Jag är nog lite off ändå.....
Kommentarer
Postat av: Anna

haha :D

2010-02-09 @ 22:32:11
URL: http://www.zparriz.se
Postat av: caroline

haha :D



jo jag vet redan nu att jag jobbar påsken, min helg :S men jag ä iaf ledig min födelsedag :D å sen e d ju nån dag där vi har stängt p.g.a röd dag. Så jag kommer ju inte vara helt nergrävd i jobb :)

2010-02-10 @ 00:10:55
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0