Hudvård

    2010-02-07 / 14:38:22 Publicerat i Zilla & jag  
Måste vara rekord, uppdaterar för tredje gången idag. Var längesen jag var så aktiv.
Alldeles strax skall jag ta å diska undan å städa här i köket. Senare skall jag möta upp Emma och vi skall bege oss på Hudvårdsparty. Skall bli riktigt kul. Känner jag mig själv rätt, så kommer det bli en beställning ;)

Jag är så grymt sugen på nåt gott, men jag vet inte vad???... Godis typ, men de får ja inte äta, får bara ångest av det...

Pratar med Anna som har fått besvär efter att ha druckit kaffe.. Sånt som händer, även den bäste. :P
näe nu ger jag upp. jag hade ju inget å komma med. Tjosvejs hej.
Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja men vadå :D jag hitta ju om något lite mer besvärligare under tiden, varför har jag ingen givmild person i min omgivning som fixar de där åt mig?!?! :p haha

2010-02-07 @ 15:36:56
URL: http://www.zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0