Folkhögskola

    2010-02-05 / 09:19:47 Publicerat i Zilla & jag  
Idag skall jag träffa en dam som är ansvarig för en kurs på folkhögskolan som jag är intresserad av att gå.
Få se om jag är det efter att ha träffat henne.
Något måste jag ju göra av mitt liv och flytta är jag inte sugen på. Då är det ett alternativ å plugga här i stan då på folkhögskolan.

Idag har jag inte så jättemycket på schemat. Träffen med damen, hem å plugga lite. Senare fara till pappa och fixa det allra sista... Stan en sväng, systemet och eventuellt lura med mig Håkan på nån affär :P

Måste börja kika på doppresent åt Elvira och en födelsedagspresent åt Lucas.
Är helt lost på vad jag ska köpa :S
Kommentarer
Postat av: Anna

systemet? :O

Hur gick de på mötet, hoho?!

2010-02-05 @ 13:25:08
URL: http://www.zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0