Entourage

    2010-02-19 / 15:09:04 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag äntligen helg!
Eller, jag fick helg runt tjugo i tolv.
Var på bowlinghallen idag, jag var inte med men det var kul att titta på.
Dit fick jag skjuts med Annika. Hem fick jag dessvärre promenera. Jag hade mina tunnaste leggings och jag hade riktigt jäkla ont när jag gick. Så jäkla kallt var det.
Smällar man få ta när man vill ha bekväma kläder på körlektionen.

Så, vad skall jag sysselsätta mig med den här helgen då?!
Jag startar väl helgen med att berätta att Emma är här. Fick en liten present av henne. Bakistabletter. Hon är för go hon som tänker på mig som lätt blir bakis.

Sen blir det väl inte så mycket mer den här dagen.
Imorgon blir det femtioårsfest. Taggad? njae..

Kommentarer
Postat av: s

gud vad fin din blogg är ! =)

2010-02-19 @ 17:01:26
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0