Dålig på att skriva inlägg

    2010-02-04 / 20:50:17 Publicerat i Zilla & jag  
Anna blir nästan, alltså bara nästan, lite deprimerad när jag bloggar så sällan.
Men jag har så lite att komma med.

Har tvättat kläder idag. Zillas tassar har blivit fina, klippt pälsen samt klorna. Det gick peppar, peppar, riktigt bra när jag gjorde det. Men jag är ändå för feg, så det blir inte tillräckligt som jag borde ta när jag klipper klorna. Men jaja, jag lär väl mig så småningom.

Imorgon skall jag göra lite smågrejs i pappas lägenhet, det är bara små, små grejjer kvar att packa ner. Tror det får plats i en kartong. Sen så låter jag det vara tills papi kommer hem på söndag. Så får jag gå dit någon dag å hjälpa han med det jag har missat/glömt.

Bytte vardagsrums bord här hemma idag. Blev mycket mer trevligare tycker jag. Får plats med en sån här tallrik med massa ljus. Hög mysfaktor. Skall bara lacka det vitt. Just nu är det trä och det tycker jag inte riktigt om.
Måste även få ner vårat gamla bord till förrådet. Skruva isär det först bara. När jag nu orkar det.

Imorgon skall jag iväg å träffa en på folkhögskolan. Blir kanske såna studier till hösten. Vi får se vad jag känner efter det mötet.
Sen är det helg och jag ska njuta. Lördag, om Håkan har tid, åker vi ut till Sälsten så Zilla får springa lös litegranna. Hon får ju vara lös här, men det känns inte tryggt med en väg precis i närheten...

Näe, litegrann har jag bloggat nu. Det räcker till nästa vecka, eller vad säger du ANNA!!!!!
Kommentarer
Postat av: Anna

ne fan inte nästa vecka, men 1.5 halv dag kan jag väl klara mig iaf ^^ hehe

2010-02-04 @ 20:59:54
URL: http://www.zparriz.se
Postat av: caroline

vilken tur din far har en så hjälpsam dotter :)



ja d ska blir grymt att åka ner, trist som fan dock att vi missar varandra totalt :( men vi ses ju till påsken iaf :) tuur! kram

2010-02-04 @ 22:02:14
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0