2012

    2010-02-08 / 09:16:02 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag sett den filmen, okej, inte hela. Somnade i slutet.
Men shit, jag är livrädd att jorden ska gå under....
Var hundra procent säker på att jag skulle drömma mardrömmar om just det, så ja förvarnade Håkke. Men icke, drömde inte om det. Men mardrömmar vart det. Vaknade av att jag låg på mage och alldeles blöt av tårar.

Nu tänker jag källsortera ännu mera. Vara rädd om våran jord. Så här kan vi inte ha det. Tänk om jorden skulle vara på G att gå under 2012, jag lovar, jag skulle ta livet av mig innan det hände.
Så nu måste jag nog boka in ett möte med Emma, hon som är kung på källsortering skall få hjälpa mig.
Synd bara att vi har det kasst med källsortering häråt, alltså det finns bara två gröna soptunnor. Jag vill ha en för papper, en för batterier, en för kartonger, en för elektricitet, osv osv osv......

RÄDDA VÄRLDEN MEDANS NI KAN
Kommentarer
Postat av: Anna

du är för söt du :D

2010-02-08 @ 11:06:11
URL: http://www.zparriz.se
Postat av: sofiaw

jag oroar mig också för miljön skull. så vi sorterar ganska mycket här hemma och vi har tur som bor nära där man kan sortera rätt mycket! :) dessutom mår man alltid bättre efteråt när man varit där! :)

2010-02-08 @ 12:08:07
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0