Trouble

    2010-12-31 / 10:31:01 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har lite svårt att slita mig från datorn, trots jag vet att jag har jättemycket jag måste göra idag.

Tänkte uppdatera med några få bilder på julklapparna

1. Parfym av Linnéa, 2. Två supersnygga tavlor av min syster med familj. 3. Wii som jag vet är från min far, men också syskonbarnen


1. Brittans parfym av min älskling (fick även presentkort på Lindex av honom)
2. Lite kroppsprodukter av AnnaÖ
3. Täckbyxor av älsklings far med sambo.


1. Mjukisdress av älsklings far & sambo
2. Diskmedelspump av syster med familj.

Fick lite mer också, tex presentkort på Intersport, matoljor, lotter, m.m.

Grymt nöjd med alltihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0