Plans

    2010-12-31 / 11:59:35 Publicerat i Zilla & jag  
Igår ordnade jag med Modifast (eller vad det heter), efter att fått ett mail om det utav en söt Emily.
Så fort jag har det hemma och kör igång med det, kommer jag försöka blogga om det så man får hänga med mig på min resa till en kropp jag kan vara nöjd med.
Jag är medveten om att själva modifast inte kommer vara "hjälpmedlet", utan det är att röra på sig som gäller. Men jag behöver en slags kick för att komma igång med allt. Och då tänkte jag ge mig in på detta.
Jag har cirka 14 kg som jag vill bli av med. Men stannar det vid 10 kg är jag också nöjd. Sen handlar det egentligen inte om vikten, det handlar om hur jag ser ut. Jag vill känna mig nöjd med vad jag ser i spegeln varje dag.

Så detta är ett projekt jag lovar mig själv att ta tag i. Mitt "nyårslöfte".

Du beter dig illa!
Kommentarer
Postat av: Emily

Jag uppmanar aldrig till bantning, så lägg fokus på träning, du vet redan tipsen.



You go girl!



Jag håller tummarna för dig, snart börjar resan och man mår toppen när man tycker om sig själv ännu mer :)

2010-12-31 @ 14:26:47
URL: http://emilyodegard.blogg.se/
Postat av: Erika

Att döma av det lilla jag har sett utav dig, så behöver du verkligen inte gå ner 14 eller 10 kg ;o

Det kommer inte finnas någon Malin kvar jue!! :p



Hoppas det är bra med dig =) Hehe. kram

2011-01-02 @ 22:15:26
URL: http://swerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0