Ops!

    2010-12-31 / 00:11:12 Publicerat i Zilla & jag  
En vecka sen jag lovade att jag skulle uppdatera...
Bilder kommer en annan dag, just idag orkar jag inte. Har jobbat 09-23. Och det var det sista passet för det här året.

Imorgon blir det nyårsmiddag med världens bästa Stephanie och våra karlar plus deras kamrater. Dessutom skall min underbara Petra vara med oss och fira in det nya året.
Som jag beslutade förra året, så vägrar jag fira in det nya året med människor jag antagligen inte kommer ha kvar länge. Enbart braiga personer, och är det någon som jag mot all förmodan inte "tycker är bra", så får jag väl blunda om jag ser den. Men tycker det ska vara rätt bra människor hos oss imorgon. Ser framemot det som fan iallafall..

Ett gott råd så här mitt på natten....
Dejta aldrig någon som inte är intresserad.


GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER OCH OVÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0