Gifts

    2010-12-23 / 10:44:52 Publicerat i Zilla & jag  
Har ju glömt å berätta att jag fått lite julklappar redan. =) =)
Så jag ska ta lite bilder på allt och lägga in här. Då kanske bilderna från lördagens julfest också kommer. :D
Idag är jag ledig, skall plocka och dona här hemma så jag slipper se stök under helgen.
Slog in julklappar igårkväll, trodde aldrig det skulle ta slut. Är så mycket till mina änglar Molly, Robin och Albin.
Men nu är allt inslaget och jag behöver inte tänka mer på det. Har även varit och lämnat en julklapp till Hugo, som han fick öppna direkt hos sin papi. Ett par jeans och en skjorta. Sen har även Hugos mami fått en julklapp dit som också är till Hugo.

Ne nu ska jag göra lite nytta, men senare om jag kommer ihåg, kommer ett bild-inlägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0