Dag 11 – Mina syskon

    2010-12-09 / 22:19:59 Publicerat i Zilla & jag  
Jag väljer att hoppa över dag 09 och 10. Då jag inte vet riktigt vad min tro är och jag är inge större fan av outfit bilder =)

Jag har en 3 år äldre syster som heter Maria.
Vi har aldrig varit sådär supertajta, nära. Jag tror inte att vi hade varit kompisar om vi inte varit syskon.
Men jag älskar henne ändå. Och jag vet att jag kan vända mig till henne om det är något. Liksom hon ska känna likadant när det gäller mig.
Jag beundrar henne och är stolt över att få vara hennes lillasyster.
Så som hon har det idag, är något jag vill ha en vacker dag.
Hon har tre ungar. Molly, Robin och Albin. En jättefin och bra karl som heter Daniel. Dom skall gifta sig 2011.

Älskar dig syrran! Always, forever!

Har tyvärr inga bilder på henne och mig här på datorn.
Kommentarer
Postat av: Anonym

åh dom har varit tillsammans så länge nu!

jag minns en gång när vi skulle till badhuset (?) och fick skjuts av daniel och maria satt och sjöng med höööögt i en cherlåt hela vägen! hehe ;)

2010-12-09 @ 22:35:08
Postat av: Helena

Ja men jag tror de flesta syskon har det sådär, i alla fall mer eller mindre. Man älskar varandra just för att man är syskon men man hade nog inte varit kompisar annars.

2010-12-10 @ 00:10:18
URL: http://hewi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0