Dag 07 – Min bästa vän

    2010-12-07 / 12:49:21 Publicerat i Zilla & jag  
Min bästa vän

Jag har några få nära vänner, men idag väljer jag att skriva om en som funnits för mig i vått och torrt.

Hon kom in i mitt liv på riktigt för kanske 5-6 år sen. Jag minns inte riktigt.
Vi började vår vänskap med att festa, vara i fel umgänge och ingenting mer än ha roligt var viktigt.
Jag mådde psykiskt dåligt och bröt med alla i min familj och blev till sist utkastad. Och då stod hon där, med öppna armar. Så vi bodde ihop ett tag.
Är det någon jag litar på och någon jag vet att jag alltid kommer ha kvar så är det hon.
Hon är mina framtida barns gudmor, hon är min själsfrände. Mitt allt.
Det spelar ingen roll om vi inte har pratat på ett par dagar, det känns som att bara en dag har gått ändå.

Jag älskar dig Emma Sjödin, och utan dig vet jag inte alls vad jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0