Dag 06 – Min dag

    2010-12-07 / 12:40:42 Publicerat i Zilla & jag  
Min dag igår var hyfsat bra.
Jag började min dag med promenad med hunden såklart. Senare åkte jag o hämtade upp Steph, for en sväng med bilen å sen köpte vi lunch å cigg :p
Vi satt hemma hos mig o surrade drack kaffe så jag började skaka till slut. Lindis kom förbi på en kopp.
När Steph for hem gjorde jag inte mkt. Blev lite sugen på öl, så jag smsade Linda och fick med henne på Bittens en sväng.
En öl och en drink slank ner. Det var skönt å sitta där med henne, även om jag mest bara malde på om samma sak. :P Efter det for jag till Emma och surrade vidare. Malde på om samma grej igen. Stackars mina vänner!

Gårdagen i korta drag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0