Dag 03 – Mina föräldrar

    2010-12-06 / 11:34:39 Publicerat i Zilla & jag  
Mina föräldrar.
MOR:

Min mamma heter Irené Tuoremaa, hon är bosatt i Sundsvall med sin stora kärlek Stig (som jag f.ö ser som min plast pappa)
För tillfället är mamma arbetslös.
Jag tycker att jag har en väldigt bra relation till min mamma.
Med henne kan jag prata om, ja, i princip allt.
Finns det någon som jag vet att jag kan räkna med, så är det henne.
Älskar henne så fruktansvärt mycket.
<3
(någon bild får ni inte)

FAR:
Min pappa heter Bengt-Göran Johansson, B-G.
Han är sjukpensionär (tror jag) efter en liten händelse då han fick amputera sin högra hand och för övrigt inte har sin bästa hälsa.
Han är bosatt uppe i Kiruna sen i våras.
Det finns inte många jag kan både vara stolt över och på samma gång känna hopplöshet med som jag känner för min pappa.
Han har kämpat och kämpat sen han amputerade handen. Envis som få är han. Han ska tamefan fixa saker själv.

Jag älskar mina föräldrar, så mycket som de båda har ställt upp på mig och så mkt dom betyder för mig går inte att beskriva!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0