Dag 02 – Min första kärlek

    2010-12-06 / 11:29:49 Publicerat i Zilla & jag  
Det här med första kärleken är inte lätt.
Hade mina kärlekar i grundskolan. Men den första som jag vet att jag verkligen kände något riktigt var nog en kille som heter Rikard.
Träffade honom när jag var hos min moster i Ånge. Kommer aldrig glömma teatern han var på med sitt blonda krullhår, eller när jag var och hälsade på honom och han kom hem, körandes på sin moped.
Mitt hjärta smälte bara jag såg åt honom.

Och vi blev ihop och höll i 8 månader.
Jag var så fruktansvärt kär, mitt hjärta gick i tusen bitar när han gjorde slut.
Idag pratar vi inte alls med varandra.

Direkt Stay another day - East 17 spelas så tänker jag på honom.  =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0