Christmas

    2010-12-21 / 16:50:23 Publicerat i Zilla & jag  
Ja då har jag varit och shoppat lite julklappar. Blir dyrt trots jag bara sagt att jag ska köpa till de som är under 6 år. Plus Linnéa.
Har iofs Linnéa kvar att köpa till, plus några små klappar till spelet vi ska köra på fredagskvällen.
Sen har jag bestämt att jag ska tamefan ha en stor julskinka här hemma och lite lax. Jag ska nämligen jobba 07-18,30 julafton och juldagen och 09-23 på annandagen. Så det blir ju inge julbord för mig inte. Men jag klagar inte. Tycker det bara är jobbigt med julafton och allt svammel.
Blir väl annat den dagen man har barn....

Igår fick en av mina äldsta och finaste vänner sin efterlängtade bebis. En liten flicka, så jag råkade handla en liten present till henne också. =) Grattis till er Sophie & Micke. <3

Nu kommer dagarna bara rusa förbi, o sen är det nytt år också. Usch, jag hinner inte med mig!!!!


Saknar min fina Sofi väldigt mycket förresten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0