Tidigt födelsedagsfirande

    2010-08-02 / 20:36:53 Publicerat i Zilla & jag  
Haft gäster här tills för en stund sen, vi har firat min 26 årsdag i förskott.
Mamma gav mig en stor och fin krukväxt och en väska som jag trånat efter.
Bibban, Bengt & Linnéa gav mig snoddar, en jättesöt väska som jag ska använda på lördag och en slags parfym typ :P
Emma var också här, av henne (o jag antar att Hugo också räknas) fick jag en vit vas typ, med en jättefin plastblomma. Passar utmärkt på tv-bänken!
Tack underbaringar! <3

Nu skall jag bara vänta en stund å låta maten smälta, sen blir det brieost och räkor för hela slanten. Ett perfekt firande.

Imorgon väntas jobb 14-21, även onsdag! Me like! Trivs på jobbet!
Måste ringa pappa imorgon också... Kolla om han hämtar mig på torsdag....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0