Min dag i korta drag

    2010-08-19 / 20:25:59 Publicerat i Zilla & jag  

Så, då har jag varit på mötet, staden och fikat med min brukare.
Mötet på Taktik gick snabbt och smärtfritt. Nu ser jag framemot den 27:e, då blir det en riktig avslutning med de flesta samlade. =)
På staden inhandlades nagellack (nu måste jag sluta bita på naglarna....), underkläder och hostmedicin.
Nu jäklar ska det bli ordning på denna grymt dryga hosta.

Fikade på Torgcafeet med min brukare, en kaffe och macka.
Känner att hon ger mig så mycket glädje. Så jag ser framemot nästa vecka, då ska vi besöka Coop ;)

Neee, nu får det gärna bli sängdags, jag längtar tills imorgon.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bra att du tar den tid det tar för dig. Du ska inte stressa pga av personer i din omgivning :)

2010-08-19 @ 20:44:08
URL: http://fashioningold.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vi måste ses snart. Jag vill ha uppdatering på allt som sker och har skett :)

kram <3

2010-08-20 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0