Life is life

    2010-08-19 / 14:11:49 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har börjat ta värktabletter i hopp om att det ska lätta lite...
Jag känner mig lite fräschare i halsen. Så kanske kanske.
Men tänker ändå köpa hostmedicin på stan....

Imorgon imorgon äre dax för kräftskiva hos världens bästa Sandra & hennes Hans.
Lördag är det inflyttningsfest hos fina Elin och på söndag är det dax att gå på kalas...
Hugo fyller 1 år. Det är inte klokt vad tiden går....

Och, otroligt nog, kan jag säga att det är mindre än en vecka kvar till skolan börjar. Jag är otroligt motiverad på samma gång som jag funderar om och om igen om jag har valt rätt.

Ser framemot morgondagen iallafall, Emma kommer hit innan vi åker iväg och laddar med mig. Vi ska fixa oss och klä upp oss. Blir riktigt nice!

Nu ska ja gå o spegla mig å fixa till mig så jag inte ser hemsk ut när jag ska iväg på möte och därefter fika på stan med min brukare!
Kommentarer
Postat av: Helena

Vad ska du läsa? Jag började skolan igår, har aldrig varit så trött som igår och idag tror jag, man är inte van vid skolan.

2010-08-19 @ 16:07:43
URL: http://hewi.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Förlåt! Lovar att inte göra det :)

2010-08-19 @ 19:16:53
URL: http://fashioningold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0