Kiruna

    2010-08-06 / 10:28:46 Publicerat i Zilla & jag  
Är framme, välbehållen i Kiruna.
Resan har varit extremt jobbig. Jag blev ett "blödande monster" (som min underbara Jenny skulle säga) på morgonen igår. Och när jag är ett sånt monster, har jag så ont att jag ligger i fosterställning. O jag åkte buss, hur lätt är det då. Jag kände mig konstig, svag för att det gjorde så satans jävla ont. Och smart som jag är hade jag varken mag eller värktabletter med mig. Så det blir nästa inhandling idag, massvis med tabletter så jag överlever helgen.

Från Umeå hade jag res sällskap, min söta släkting Elin och hennes pappa åkte med därifrån. Dom är nu i Ö-Soppero. Pappa hämtade dom, och då körde han mig till farmors hus samtidigt.
Känns läskigt o sova själv i detta stora hus. Jag hör ljud hela tiden :S Anna, min vän, hon vet hur stort det är här......

Idag är min dag hyfsat planerad. Skall försöka ta mig till kyrkogården, ta lite kort på graven och tända ljus.
Stan och handla det jag glömde hemma. Skall träffa min kusin Madelene, hon kommer hit när hon är klar, så jag kanske borde.. duscha eller nåt...

Näe, nu ska jag samtala klart med Anna och sen bestämma mig om jag ska duscha nere i källaren eller här uppe...... Om jag känner mig ok, så tänker jag basta å dricka öl ikv :P
Kommentarer
Postat av: Madde

Tack Malin :)

Det tycker jag med men som sagt, vissa är tydligen inte så bra på hundraser iaf fast man är en hund människa. Fast man kanske inte kan själva rasen så borde man iaf kunna se vilken typ av rasgrupp hunden tillhör. Hur går det med dig tjej och freestyle? :)

2010-08-06 @ 21:19:08
URL: http://fashioningold.webblogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha det är kung! Jag är inte så mycket för att köpa dock ;)

2010-08-07 @ 14:29:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0