Home

    2010-08-10 / 14:11:47 Publicerat i Zilla & jag  
Det vart besvärligt å komma hem i söndags. Vaknade tio minuter innan bussen skulle gå, lyckat. Fick köpa en tågbiljett på kvällen, trettonhundra kr det sveeed, så jag kunde ta mig hem. Var ju dax för arbete på måndag...

Känner mig något trött... Menmen..
Längtar till helgen. Förhoppningsvis blir det mkt trevligt på fredag och så ska jag på sommarfest på lördag (nyktert)

Näe, nu ska jag .. göra mig lite kaffe å hoppas på att jag slipper halsont och hosta snart!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul! Hoppas att du ska göra det och att det kommer att gå bra :)

Mina planer som jag är inne på nu och som jag är sugen på är Lydnad och ev en och annan utställning :)

Jag är öppen för det mesta när det gäller att jobba med hundar :)

2010-08-10 @ 15:31:31
URL: http://fashioningold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0