Hemska tider

    2010-08-25 / 10:06:02 Publicerat i Zilla & jag  
Det känns i hela kroppen att jag gått med en förkylning länge.
Jag känner precis som då när jag låg inne på akuten en natt för ett svårt astmaanfall.
Då, när jag gick nåt steg, blev jag helt slut och hosta ihjäl mig för å hitta andan.
Ungefär så känner jag nu när jag gjort ngt ansträngande. Jätte, jättedrygt.
Nåja.

Idag är dagen D.
Skolstart.
Jisses. Jag har inte gått i skola på 6 år, och skall nu åter sätta mig i skolbänken. Det känns pirrigt om något.

Känns förresten som ja tagit på mig för mycket att göra.
Mest för att jag får besvär med magen, pga nervositeten.
Ska bli skönt att få halkan gjord och freestyle tävlingen check.
Då är det bara uppkörningen och teorin jag behöver ha magbesvär av. (det är bokat...)

Näe, lite mer kaffe och sen mat på det!
Kommentarer
Postat av: Theresé, Lara o Dee

Freestyletävling?? INFO TACK =)=)

2010-08-25 @ 21:46:06
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0