Utmaning

    2010-04-20 / 13:26:24 Publicerat i Zilla & jag  

Blogg jag följer som jag läser först:

Anna, min underbaring, Caroline, min fina kusin och Emma, min underbaring.

Anna uppdaterar väldigt ofta, Caroline & Emma är lite sämre, men när dom väl uppdaterar är det bra också...


Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:

Alla kändisbloggar:P

Kändisblogg jag följer:

Den största bloggen jag följer är ju isf Kalsongmorsan =)


Mest kända bloggare jag sett IRL:

Kalsongmorsan dårå:P


Första bloggen jag började följa:

Ingen aning faktiskt...


Bloggare jag beundrar och varför:

Kalsongmorsan, för att hon är så rak och ärlig i sin blogg!


Fördelar jag fått tack vare bloggen:

Vet inte riktigt om jag fått så mycket fördelar, men det är skönt å få lätta sina tankar i bloggen!


Då hatar jag att blogga:

När jag inte har nått vettigt att komma med!


Då älskar jag att blogga:

När jag verkligen har något roligt att blogga om. =)


Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:

Alltså jag har inte många som kommenterar hos mig, men... Anna rå =) Hennes blogg borde ni läsa!


Nu utmanar jag följande:

Dom som vill!
Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag är inte känd men jag vet iaf att jag saknar dig som en tok <3

2010-04-20 @ 14:01:02
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

hehe jag läser annas blogg också :P



läser du inga kändisbloggar? varför inte i så fall? e nyfiken på vad du tycker, jag har slutat läsa många såna =)

2010-04-21 @ 21:23:34
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: Anna

Okejdå =) Jag lägger ner de i väskan nu hehe, ja kom mig aldrig för att färga fransarna :p

2010-04-21 @ 22:10:31
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0