Tragiskt.

    2010-04-19 / 22:26:24 Publicerat i Zilla & jag  
Det börjar gå upp för mig nu....
Det finns en person jag pratar med, alldeles för ofta.
Eller.. För ofta vet ja inte.. Men... Dagligen och hon vet fan när jag går o skiter.....

Håkan säger jämt om min telefon ringer, eller om jag sitter och ler framför datorn att det är denna person jag pratar med.
Det är sjukt.
Från och med imorgon, skall jag bara prata med henne max fem minuter per dag.
Jag måste börja ha lite hemligheter för dig....


Förresten gå in och läs några rader i bloggen mot droger... Jag, Anna & Emma är skaparna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Äh men vadå, nog för att du säger själv när du går på toa, men ja vet ju fortf inte allt haha ^^



En bra blogg det där, gillar den ;D

2010-04-19 @ 22:29:56
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0