Stress

    2010-04-28 / 22:01:43 Publicerat i Zilla & jag  
Jisses.
Jag som känt att jag har all tid i världen på mig att fixa inför Stockholmsresan.
Jag är långt ifrån klar med allt jag skulle grejja med.
Tur jag har morgondagen på mig.

Var å kikade på en lgh idag, och den var ju helt okej, men det blir inte den....
Hoppas på den imorgon ja..

Hade Emma på besök idag, färgade hennes hår. jag hoppas det blir bra, annars får jag skämmas ;)
Men hon vet att jag suger på sånt där, så hon får skylla sig själv om det blir dåligt ;)

Nä nu äre sängen nästa!
Kommentarer
Postat av: linda & azi

Jodå Tyresö liknar lite Älta :) Varför är ni där? :O:D

2010-04-29 @ 19:18:20
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linda & azi

jasså vad nice! :D



åhnä ska ej va på stan imorgon... zz :/



tyresö är ju hur nära som helst till älta, hihi.

2010-04-29 @ 20:55:42
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0