Råd

    2010-04-08 / 08:20:43 Publicerat i Zilla & jag  
Snart skall jag bege mig för gruppträff på Taktik. Skall bli kul å träffa ja, dom som inte har praktik, igen.
Men först tänkte jag svänga in hos min frisör och höra om lite råd inför kommande förändring med håret.
Jag är nöjd med mörkt hår, men det är sommar snart och jag vill nog ha lite ljusa inslag i håret.

Senare måste jag städa lite här hemma, när jag är klar på Taktik. Så det ser okej ut imorgon när vi får storfrämmande. Har bett Emma & Hugo komma också på lite tårta.

Näe, bege mig var det va...

Kommentarer
Postat av: Anna

ha det bra idag =)

Vi får se om jag kommer in på msn ngt ^^ Ska åka på coop nu med mamsen.

2010-04-08 @ 08:30:27
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0