Lägenhetsjakt 2

    2010-04-16 / 11:42:50 Publicerat i Zilla & jag  
Det blir inte att vi kollar på den som jag hade tänkt mig imorse, då den vart såld igår.
Så då äre nästa lgh som Mäklarhuset ringde om idag, den skall vi kolla på till veckan. Måndag eller tisdag tror jag.
Det är en lägenhet jag kollade på redan från början och blev förälskad i. Hyran är lite hög, men vi har räknat ut att vi kan ha den hyran, faktiskt. Det blir inte jättestor skillnad från att bo här.

Jag tror faktiskt att jag skall packa EN kartong idag, vi vet ju faktiskt inte alls NÄR vi ska flytta.
Blir det den vi ska kolla på, kan det handla om dagar. Då kan det vara bra om denna lägenhet är tom till sista april. Så Emma kan flytta in.
Ja, lite stressigt känns det allt! Men det gör inget, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0