Håkans födelsedag

    2010-04-10 / 09:50:03 Publicerat i Zilla & jag  
Igår fyllde min fina älskling år.
Tror han blev nöjd med presenterna och dagen i sig. Av mig fick han en gråsvart t-shirt med lite glitter och en vit t-shirt med nån döskalle på. Av min mamma & Stig fick han en huvtröja med dragkedja (den satt jättebra), av hans mamma & Bengt fick han en klippmaskin och av hans mamma & hans bror Fredrik fick han en vårjacka som är hur jäkla snygg som helst. O så fick han lite pengar av Robban (hans pappa) & Karin och mer pengar av sin mormor.
Han kan inte annat än vara nöjd. Dessutom så fick han ju så trevligt sällskap hela kvällen av mig & Emma.

Jag & Emma satt o surrade igår kväll, såg på Raise Your Voice, å sen sov hon här. Nyss gick jag en bit med henne, då Zillen ändå skulle rastas, men snart återkommer hon med min underbart vackra gudson Hugo.

Kaffet är igång, så snart kan inte dagen mer än vara bra. =)
Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja vilken jäkla tur att du ser skillnad ;p

Men utan smink och annorlunda, självklart, då kan jag själv till och med sitta och fundera på om det är jag eller jenny :p

2010-04-10 @ 12:04:19
URL: http://zparriz.se
Postat av: Linda & Azi

Hehe, vi tycker olika. Azi är frusen av sig och tycker det är kallt därute, jag brukar ha täcke på henne om det är under 10+ grader (och ingen sol). Idag var det ungefär 8-10 grader och soligt därute, så hade jag ingen täcke på henne. Jag är så rädd om hennes höfter och Azi är mer arbetsvilligare och vaken när hon har täcke på sig när det är kyligt därute. Annars fryser hon ihjäl sig och vill bara hem :)

2010-04-11 @ 19:14:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Sia

Längesen jag var inne här, inte varit i bloggvärld på läääänge förutom kollar min syrror o ee o mammas blogg hehe men nu har jag skapat igen, hur med Zilla?

2010-04-11 @ 23:03:31
URL: http://byle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0