Grötfrukost

    2010-04-25 / 11:02:58 Publicerat i Zilla & jag  
Startade denna härliga morgon med en tallrik havregrynsgröt. Blev förvånad över att ens tänka tanken på gröt. Men det var himla gott. Nu hoppas jag bara inte min mage säger ifrån...

Igår hade jag en hemmakväll med sambon, vi spelade poker och andra kortspel. Gissa vem som vann och vem som försvann (fort som fan från rummet).... Ja, jag vann såklart. Annars hade jag nog inte ens skrivit något om det här.
Håkan förflyttade in till sin dator efter att jag vunnit så satans mycket =)

Då kände jag mig ensam, men hittade snabbt en sms kompis. Perfekt. Sen blev det en macka och Desperate Housewives, och så somnade jag på soffan. 08.00 vaknade jag och kände hur himla skönt jag hade sovit. Min älskade soffa <3

Nu tänkte jag ta å hoppa in i duschen, Stig kommer hit senare å hämtar upp mig. Dax för lite övningskörning.
Kommentarer
Postat av: Michaela Snöborgs

haha det är så kul när man vinner överlägset över nån som blir sur! :D



jag slutade läsa många för att jag tyckte det var mycket roligare och intressantare att läsa om "vanliga människor" bara :P

2010-04-26 @ 13:40:17
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0