Flitig uppdatering.

    2010-04-23 / 11:17:50 Publicerat i Zilla & jag  
Ser ju att jag uppdaterar precis varje dag, eller inte..
Så det är väl dax för en liten uppdatering.

Vi har varit och kollat på två lägenheter, ingen av dom känns rätt. Nästa vecka är det två till lägenheter vi ska kolla. Jag hoppas på en av dom.

Körkortsteorin går KANON, har bara en fas kvar, och den kan jag köra på ända tills det är dax för teoriprov. Känns hur jäkla underbart som helst.

Nästa vecka åker jag till Stockholm med tjejerna. Ska bli skitkul. Blir en liten fest på lördagskvällen, hoppas jag.
Ska slå en plingeling till Maddis under veckan å checka av lite granna.

Sen skall jag vara med på vårruset. Det blir jag, Linnéa (Håkans syster), Emma, Anna, Mikaela och Madde.
Kanonroligt ska re bli.

Aja, en liten uppdatering om närmaste framtid.
Kommentarer
Postat av: Louise

Ajdå, vad tråkigt! Anledningen till att jag inte kunnat är för att Ludde fick kennelhostan och han kunde ha smittat Zilla, men jag tänkte säga att jag kan nu på tisdag, men då kan inte du, attans otur! Du får höra av dig när hon slutat:)

2010-04-23 @ 18:51:14
URL: http://hundfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0