Nu ha jag nästan bestämt mig..

    2009-09-02 / 07:21:46 Publicerat i Zilla & jag  
En tatuering till skall det bli och den skall göras så fort det finns tid, när lönen kommit.
Så ja måste fixa tid snart...

Känner mig lite bättre, idag ska jag till Emma och hälsa på. Måste komma ihåg å ta med mig gardinerna o sådär.
Hoppas hon känner sig bättre och orkar prata idag....

Nu skall jag gå o klä på mig och bege mig till mitt ansvarsfulla arbete.
Egentligen skulle jag behöva sömn....


Fredag blire kräftskiva hos mor & Stig
Kommentarer
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Ja men jag tycker inte Christoffer ska behöva åka 10 mil fram och tillbaka för att jag ska slippa byta 1 gång extra.

2009-09-02 @ 13:52:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Ja men x2000 gick tidigt på morgonen från härnösand till gävle och byte där. alltså inget i sundsvall. Men den var borta nu, haha.

2009-09-02 @ 17:07:25
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0