Valborg

    2009-05-02 / 11:31:34 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har inte orkat sätta mig o lägga in alla bilder och uppdatera här.

Torsdagen var iaf kanonrolig. Jag och Anna kände oss nästan nyktra där i slutet, då både Håkke o Steph var kanon. Sjöng Singstar för fulla hals medans jag å Anna satt på ballisen och var allmänt störda.

Kvällens bästa kommentar var när vi körde Jag har aldrig... "Jag har aldrig haft oralt med mig själv"
hahah, som jag garvade. Men det vart lite fel ord bara, onanera skulle det vara inte oralt. Ja herregud så fel det kan bli ibland...

Vi lyssnade på musik, sjöng singstar och umgicks.
Steph var lite rolig ett tag där och sa " nu får ni skynda er, jag känner hur det rycker. " Ja oså börja hon röra på sig. Hon ville dansa med andra ord, hahaha..

Bilder kommer senare. Nu skall jag ägna mig åt hemmet, sen skall jag arbeta, börjar 14.30

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha :D

2009-05-02 @ 14:00:17
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0