Tvillingsjälar.

    2009-05-23 / 22:59:53 Publicerat i Zilla & jag  
Sitter & surrar med Anna på msn!
Har kommit fram till att jag är väldigt glad att jag lärt känna henne.
På något sätt känns det som att vi är väldigt lika varandra. På många sätt. Tvillingsjälar, finns sådant?

Dessutom är det, faktiskt, tack vare henne som jag börjat bry mig om mig själv.

När jag såg hennes naglar så visste jag direkt att nu är det dax för mig att sluta bita på naglarna och det har jag gjort.
- visserligen var dem väldigt ovårdade just DÅ men... -

Mitt hår har jag börjat sköta om mer och mer. Hennes hår är alltid omskött och med det menar jag att det är plattat osv.
Jag förstår i och för sig varför hon gör det, och det skulle ni också göra om ni såg hennes frisyr på morgonen.

Jag har börjat bry mig mer om hur jag ser ut, klädsel, smycken.
Det vet jag inte varför jag fått från henne. Men hon har påverkat mig till det. Vi går ju och solar då och då.
Hon fick mig bland annat mer taggad till att gå och göra min tatuering som jag skjutit på i ett par år.

Det sista, jag kan komma på nu. Det är att tack vare dig Anna, har jag börjat orka mer och mer. Med det menar jag att innan du och jag började umgås satt jag mest hemma, orkade inte träffa folk. Kom på alla möjliga undanflykter till att behöva vara med någon.
Nu är jag mer än väl taggad till att umgås, vara social. Det är tack vare dig, för hade ja inte börjat bry mig om mig själv som jag gjort, hade jag inte heller haft lusten att träffa folk.
Jag känner mig inte fräsch om jag inte har piffat upp mig på något sätt.

Tack Anna för att du är del av mitt liv och TACK Anna för att jag får vara din vän!
Love You

När jag har en vän som jag håller hårt om, så som jag gör med dig.
Släpper jag sällan taget.
Du är fast Anna! :D
Kommentarer
Postat av: Anna

Aaw va gulligt :) okej du hade rätt att jag inte visste saker om mig själv här, jsut att jag påverkat dig :p love you too :]

2009-05-23 @ 23:03:35
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0