Tick tack

    2009-05-12 / 15:19:38 Publicerat i Zilla & jag  
Tiden går alldeles för långsamt!
Jag har alldeles för mycket förväntningar och förhoppningar idag.

Så fort jag slutat arbeta, går jag i rask takt hemåt. Hämtar cykeln åker ner till staden och möter upp Anna och ev. Jenny.
Skall strosa på staden. Se om jag finner några snygga örhängen och något snygg nagellack (jag vill ju ha snygga naglar nu när jag slutat bita på dem)
Sen blir det ett besök då till tatueraren, boka tid och sedan solning. Känns som en kanonbra dag.
Sen skyndar jag mig hemåt, hämtar Zillen, tar en promenad med henne. Å så kommer nog Steph förbi ikväll.

Om man räknar på det jag räknar, sista helgen i maj. Så är det faktiskt bara 17 dagar kvar tills vi flyttar och även 17 dagar kvar tills tivoli & marknad är i stan igen! Hjälp! Jag har mycket jag ser framemot! Marknaden främst, tivolit är jag också sugen på. ÄLSKAR karuseller!
Flytten längtar jag ju till allra mest. :D
Kommentarer
Postat av: rebecca

så himla söt hundm :)

2009-05-12 @ 16:40:57
URL: http://reebeccapersson.blogg.se/
Postat av: Anna

jag älskar också karuseller!!!!

2009-05-12 @ 21:31:11
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0