Tatueringsdax

    2009-05-12 / 22:02:32 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag varit på en längre promenad med Zillen, så jag tänkte ta å uppdatera litegranna.

Var på stan, mötte upp Anna & Jenny & söt Isabella.
Gick å bokade tid för tatuering. Så snart gaddas det! Allt jag säger om den, är att den gör jag för min farfar! <3
Känner redan nu hur det pirrar i magen!
Gick runt på stan, hittade 2 klädesplagg (bild kommer en annan dag) och lite smått o gott!
Solade en sväng också. Skönt som fan! Känner mig så jäkla fräsch då.

Sitter med mp3n på högsta volym (det är VERKLIGEN högsta) och lyssnar på Girls just want to have fun!
-Jag känner hur det rycker i benen... Gaahh

Blir party sugen och känner att jag behöver en partykväll med Anna.
Jag & Håkan skulle egentligen ha en vit månad, men jag tyckte han kunde stoppa upp det nånstans. =) För jag är partysugen.
Men ja, vi får se.
Är ju ledig till helgen... En date med Linda blir det nog också.

Ne, nu ska jag bege mig till sängen och mina älsklingar!
Kommentarer
Postat av: Lena

Men nååååååå.... NÄR är det dags för tatuering??? DET kan du väl i alla fall säga!

2009-05-13 @ 00:51:40
Postat av: Anna

hehe, ja självklart, känner mig redan taggad till tusen! ;D

2009-05-13 @ 01:14:44
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: linda

Ja, vi ska ha en date på fredag, med lite vin tycker jag, eftersom att du skippar din vita månad ;) men vi ska la svulla också tycker jag! haha, eller?

2009-05-13 @ 15:11:36
URL: http://splozit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0