Smärta

    2009-05-05 / 15:43:02 Publicerat i Zilla & jag  
Dagen började så bra. Jag cyklade upp på jobbet... Drack kaffe.
Sen började det hugga till och jag märker att jag fått mens. FY FAN.
Det blev värre och värre. Har haft så ont att jag fått springa på toa i rädsla av att spy pga smärtan.
Det slutade med att jag inte kunde gå i princip. Anna smsade som tur var och ställde in solningen, jag fick ringa ner till Malin, som är min massör och ändra dag

Skyndade mig hem. Tänkte att en promenad med Zillen kommer underlätta smärtan.
Inte det minsta, runt husknuten vek jag mig totalt av smärta. FIck skynda mig in.
La mig i sängen, låg och vred och vände mig. Grinade av smärta.
Nu minns jag hur det var att vara 14. Hade det precis så där.
Trodde jag skulle dö, så ont gjorde det. Nu har jag sovit bort smärtan och jag hoppas den inte återkommer.
Känner mig jättesnurrig och illamående. Ska lägga mig igen...
Kommentarer
Postat av: linda

Ja, dom är väldigt fina, gillar den vit-svarta mest, den har inbygda kupor också så det behövs ingen bh, helt underbart :P



Inte roligt att ha sån där mensvärk, jag vet precis hur det är.. Min är på g min nu med :(

2009-05-05 @ 16:10:27
URL: http://splozit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0