RUT & KARL

    2009-05-12 / 22:13:31 Publicerat i Zilla & jag  
Jag måste verkligen rekommendera detta.
Jag är en jävel på att färga och slita ut mitt hår.
Mitt hår brukar alltid vara sådär hårt, stripigt, torrt och extremt slitet.
Har blonderat håret ca 4-5 gånger sen jag färgade från brunt. (kort tid, en månad kanske två)
När jag köpte dessa, så var det på gränsen. Så jag var nästan säker på att det skulle vara totalt förstört efter den blonderingen.
Men jag har kört med dessa och mitt hår är mjukare än någonsin.
Gå till Rut & Karl så hittar ni det och får även träffa grymt trevliga frisörer :D Har jag inte helt fel så har de fortfarande bra pris på det!

Och jag måste poängtera att jag rekommenderar detta just därför att jag faktiskt prövat det och är riktigt nöjd med produkterna..
Jag är anti att köpa produkter hos frisörer. Men jag är i en period i mitt liv då jag verkligen tar hand om mig själv.
Jag är lugn i kroppen och mår psykiskt jävligt bra. Och då bestämde jag mig för att jag skulle köpa ett bra shampoo & balsam.
Och sen så är jag väldigt glad åt att jag har en bra frisör, min syster samt Annika, som kan tipsa mig när jag behöver hår-råd. =)
Kommentarer
Postat av: Anna

Sånt vill jag ha =(

2009-05-13 @ 01:19:21
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Glömde säga de där med kjolen, de va vääääldigt länge sen, ungefär samtidigt som med kjolen utanpå byxorna :p haha

Ne nu ska jag sova, ska till bollsta en sväng imorn =)

2009-05-13 @ 01:20:44
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0