Ny gaddad

    2009-05-19 / 16:56:54 Publicerat i Zilla & jag  
Nyss hemkommen från staden!
Var å tatuerade mig, är supernöjd! Det är SÅÅ jag. Det gjorde inte ens ont, som jag förberett mig på. Det kändes mer som att han höll på med sandpapper :P
Gick en sväng på stan med Anna, som var mitt sällskap under gaddningen.
Gick vidare till Waynes. Kaffe & bagel. Mums. Emma kom förbi. Hennes mage har växt så. jag är grymt avundsjuk på samma gång som jag är grymt lycklig för hennes skull
Efter det kilade jag in på akademibokhandeln. 4 nya böcker.
Så nu skall jag ta en promenad med Zilla sen bosätta mig på soffan med en bok!
Kommentarer
Postat av: stina

hej!

Ha du en ny blogg?:D

hm, jag har den med hjärtan, som grund iallafall. : ) nu verka de va någolunda iallafall:p jag är inte duktig, men duktig för att fixa de själv utan hjälp. tycker jag!:D men det är en persolig info text under profil bilden, som jag vill skriva ngt. men HUR?!:D sen tror jag att jag nog vill ha spalten där till höger ändå:):) tror jag! eller de kanske se bättre ut om man byter sida?

2009-05-19 @ 17:08:12
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit sprang du hem eller?? :O

Jag tycker den blev skitfin! =)

2009-05-19 @ 17:24:11
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0