Hjälp?!

    2009-05-07 / 20:37:24 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har ju inget mer jag kan packa?!
Eller, jag har ju det, men det är ju sånt man använder.
Nåja..

Lite crap hittade jag. Ska nog ta o gå igenom garderoben också. Lindis var sugen på lite kläder. Så då får hon väl ta det hon vill ha. Inte mig emot. =) Glad om det används, det som ser vettigt ut alltså. =)

Längtar verkligen tills vi flyttar. Jag måste ju vara sjuk på nåt sätt. Jag trivs ju kanon i den här lägenheten. Men det har ju inte känts som att det är vååårt hem. Då det faktiskt är Fridas lägenhet. Nu ska vi hyra en lägenhet, i första hand. Då kommer det kännas mera "vååårt" hem. Men jag längtar ändå till den dagen vi köper en lägenhet eller hus.

Ne nu skall jag göra det sista, så jag kan få lite lugn å ro innan jag lägger mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0