Fy

    2009-05-07 / 21:45:03 Publicerat i Zilla & jag  
Illamåendet vill inte ge sig. Blir gaaalen snart.

Imorgon får jag iaf min massage som jag inte fick i tisdags.
Välbehövligt, för ryggen smärtar verkligen. Och det är inte mensvärken som påverkar, utan jag får nån konstig smärta i ryggen ganska ofta...

Skulle ju inte skriva mer blogg idag, men det blev så...

Kan inte låta bli och tänka....
En mycket nära vän till mig mår hemskt, hemskt dåligt.
Jag vet inte alls hur jag ska bete mig, hur jag ska göra.
Försöker tänka tillbaka. jag har ju varit i sitsen själv. Men vi alla är ju olika.
Jag vet än idag inte hur jag ville att människor i min omgivning skulle bete sig mot mig.
Det är svårt, för då visste jag inte ens vad jag ville själv. Om jag orkade fortsätta eller inte.
Det är så svårt. Jag vill rädda henne. Jag vill att hon ska se ljuset med glimtar av mörker.
Inte det där eviga svarta hålet. Jag vet ju precis hur det är. Fan också.... Hur ska jag göra livet bra för henne???
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en vän, som jag brukar prata med ganska sällan, vilket är ganska synd, men henne brukar jag prata med, delvis för att hon är jäkligt bra på att peppa och få mig på bra humör igen, och delvis för att hon liksom visar mig det goda med livet ändå, vad som gör det värt att kliva upp varje morgon och ta sig igenom varje dag, även om det kanske inte är med ett leende jämt.. vet inte riktigt hur jag skall förklara, men jag tror du förstår hur jag menar =)

2009-05-07 @ 22:30:31
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jorå de är bra med mej :D ja bo i Bollsta nu :P ahhah

2009-05-07 @ 23:21:58
URL: http://liindaliiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0