Flytten

    2009-05-11 / 15:57:19 Publicerat i Zilla & jag  
Vi får nycklarna tidigare. Yes!
Men hur mycket tidigare har jag ingen aning om. Jag skulle ju helst vilja ha dem nu. Då skulle jag kunna göra det så smart som möjligt. Ta några kartonger åt gången, torka ur skåp, lägga i porslin. Skulle gå mycket smidigt.
Ja vi får se. Håkan är så snurrig när han pratar i telefon. Så det enda han minns av samtalet, och förstod utav det var att vi får hämta nycklarna en torsdag. Bravo älskling!

Nu vill jag att det ska bli tisdag, jag ska nämligen ner på city och boka tid hos tatueraren. :D
Anna, hakar du? Solar efteråt?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är på =)

2009-05-11 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0